Tento druh práce je zařazen do 12. platové třídy v souladu se zněním zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.
Pracovní místo: vedoucí Oddělení rozpočtu a správy majetku v České obchodní inspekci, Ústřední inspektorát ČOI (ID 1.310.01)
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní poměr na dobu: neurčitou
Náplň práce:
• řízení a koordinace činností oddělení rozpočtu a správy majetku,
• optimalizace příjmové a výdajové politiky organizace,
• zodpovědnost za přípravu a realizaci všech etap prací souvisejících s přiděleným rozpočtem,
• řízení a metodické usměrňování rozdělení prostředků rozpočtu na jednotlivé útvary České obchodní inspekce,
• metodické usměrňování a organizace hospodaření s rozpočtovými prostředky podle jednotlivých oblastí příjmů a výdajů,
• tvorba metodických pokynů pro rozpočtování prostředků a nakládání s nimi,
• kontrola hospodaření s rozpočtovými prostředky dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
• kontrola hospodaření s rozpočtovými prostředky dle zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech, ve znění pozdějších předpisů,
• tvorba koncepce programového pořizování a obnovy majetku z prostředků státního rozpočtu a financování investic,
• příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek spojených se správou majetku a řízením rozpočtu.
Profesní požadavky:
• ukončený minimálně bakalářský stupeň vzdělání nejlépe ekonomického směru,
• znalost zákonů upravujících nakládání s finančními prostředky a majetkem státu,
• znalost zásad programového pořizování a obnovy majetku OSS,
• znalost zásad financování investic OSS,
• orientace v problematice veřejných zakázek,
• praktické znalosti z oblasti správy movitého a nemovitého majetku,
• perfektní znalost českého jazyka a práce s textem na vysoké úrovni,
• prokazatelné manažerské schopnosti a dovednosti, odolnost vůči stresu, schopnost řešit krizové situace.
Co od Vás očekáváme:
• schopnost vést kolektiv zaměstnanců,
• schopnost samostatně analyzovat procesy a navrhovat efektivní řešení,
• výborné organizační schopnosti, preciznost a zodpovědnost,
• komunikační a poradenské dovednosti, ochotu spolupracovat s ostatními útvary,
• orientaci na výsledek a schopnost pracovat pod časovým tlakem,
• flexibilitu a serióznost, ochotu k vysokému pracovnímu nasazení,
• ochotu učit se novým věcem.
Výhodou je (není podmínkou):
• praxe v oblasti rozpočtu, nejlépe OSS,
• znalost účetnictví, nejlépe OSS,
• znalost Ekonomického informačního systému JASU CS,
• znalost Integrovaného informačního systému státní pokladny,
• znalost práce v systému spisové služby Ginis,
• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič.
Nabízíme:
• stabilitu a zázemí moderní státní organizace,
• pracoviště v centru Prahy,
• platovou třídu 12 dle NV 341/2017 Sb. přílohy č.1,
• osobní příplatek,
• příplatek za vedení ve výši 7000,-Kč,
• pružnou pracovní dobu,
• 25 dnů dovolené,
• možnost částečného výkonu práce na dálku,
• 5 dnů indispozičního volna v kalendářním roce,
• podporu profesního i osobního rozvoje, možnost dalšího vzdělávání,
• stravenky v hodnotě 130 Kč, zaměstnanec platí 10 Kč (multifunkční karta Multibenefit, poskytovatel společnost PLUXEE ČR a.s.),
• příspěvek z FKSP formou osobního konta zaměstnance (lze využít na produkty spoření na stáří).
TERMÍN NÁSTUPU: 1. ledna 2026 nebo dle dohody
K přihlášce připojte tyto doklady1:
a) životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
b) doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání,
c) motivační dopis.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Posuzovány budou přihlášky doručené nejpozději do 17. listopadu 2025 tj. v této lhůtě
a) doručené prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2),
b) podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
c) podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu (podatelna@coi.gov.cz), nebo
d) podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (x7cab34),
e) obálka, resp. datová zpráva, obsahující přihlášku včetně požadovaných dokladů (příloh) musí být označena slovy: „Čj.: ČOI 153125/25/O100 Výběrové řízení na pracovní místo vedoucí Oddělení rozpočtu a správy majetku v České obchodní inspekci, Ústřední inspektorát ČOI (ID 1.310.01)“.
Datum vyvěšení tohoto oznámení na úřední desku ČOI a zveřejnění jeho elektronické verze na www stránkách ČOI: 27. října 2025
Datum sejmutí tohoto oznámení z úřední desky ČOI a odstranění jeho elektronické verze na www stránkách ČOI: 17. listopadu 2025
1Nedoložení splnění formálních požadavků je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení. Osloveni budou pouze uchazeči, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru. Dokumenty zaslané společně s přihláškou, u neúspěšných kandidátů nebudou zasílány zpět, pouze na vyžádání. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoli výběrové řízení zrušit bez uvedení důvodů.