Tento druh práce je zařazen do 5. platové třídy v souladu se zněním zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.
Pracovní místo: administrativní a spisový pracovník – platová třída 5
Oddělení spisovny, podatelny a archivu Ústředního inspektorátu ČOI (ID 1.200.08)
Pracovní smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.
Místo výkonu práce je Praha.
Náplň práce:
• provádění digitalizace dokumentů při příjmu v souladu se zákonem č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, ve znění pozdějších předpisů,
• zajišťování příjmu neutajovaných zásilek doručených ministerstvu prostřednictvím poskytovatelů poštovních služeb, zaslaných na adresu elektronické podatelny, prostřednictvím datových schránek nebo faxem a osobních podání,
• provádění autorizované konverze dokumentů z moci úřední, potvrzování konverzních doložek a vedení evidence provedených konverzí podle zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů ve znění pozdějších předpisů,
• zajišťování evidence a přerozdělování doručených zásilek v elektronickém systému spisové služby,
• zajišťování evidence vypravovaných poštovních zásilek v elektronickém systému spisové služby,
• zpracování datových zpráv a jejich elektronické rozeslání,
• převzetí a zapisování příchozí a odchozí pošty,
• příjem, označování a třídění došlých poštovních zásilek dle spisového a skartačního řádu,
• evidence zásilek – chystání pošty k odeslání, tj. nadepsání obálek, vložení připravených dokumentů do obálek.
Požadavky:
• střední vzdělání s výučním listem,
• aktivní přístup k práci, flexibilita, samostatnost, odpovědnost, pečlivost, spolehlivost,
• základní znalost práce na PC,
• komunikační a organizační dovednosti.
Výhodou je:
• znalost spisové služby GINIS.
Nabízíme:
• stabilitu a zázemí moderní státní organizace, možnost dalšího vzdělávání,
• platovou třídu 5 dle NV 341/2017 Sb. přílohy č.1, osobní příplatek,
• pružnou pracovní dobu,
• 25 dnů dovolené,
• 5 dnů indispozičního volna ročně,
• stravenky v hodnotě 130 Kč, zaměstnanec platí 10 Kč (multifunkční karta Multibenefit, poskytovatel společnost PLUXEE ČR a.s.),
• příspěvek z FKSP formou osobního konta zaměstnance.
TERMÍN NÁSTUPU: 1. červen 2025 nebo dle dohody
K přihlášce připojte tyto doklady :
a) životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech;
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem;
c) doklad o dosaženém vzdělání.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Posuzovány budou přihlášky doručené nejpozději do 13. května 2025 tj. v této lhůtě
a) doručené prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2),
b) podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
c) podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu (podatelna@coi.gov.cz), nebo
d) podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (x7cab34)
e) Obálka, resp. datová zpráva, obsahující přihlášku včetně požadovaných dokladů (příloh) musí být označena slovy „Neotvírat“ a slovy: „Č.j.: ČOI 59150/25/O100 Výběrové řízení na pracovní místo administrativní a spisový pracovník v Oddělení spisovny, podatelny a archivu Ústředního inspektorátu ČOI (ID 1.200.08)“.
Přihlášku včetně požadovaných dokumentů lze zaslat i na emailovou adresu: marcel.kulendik@coi.gov.cz
Datum vyvěšení tohoto oznámení na úřední desku ČOI a zveřejnění jeho elektronické verze na www stránkách ČOI: 2. května 2025
Datum sejmutí tohoto oznámení z úřední desky ČOI a odstranění jeho elektronické verze na www stránkách ČOI: 13. května 2025
Nedoložení splnění formálních požadavků je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení. Osloveni budou pouze uchazeči, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru. Dokumenty zaslané společně s přihláškou, u neúspěšných kandidátů nebudou zasílány zpět, pouze na vyžádání. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoli výběrové řízení zrušit bez uvedení důvodů.