Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na pracovní místo – rozpočtář v Oddělení rozpočtu a správy majetku, Odbor ekonomický Ústředního inspektorátu ČOI

Tento druh práce je zařazen do 11. platové třídy v souladu se zněním zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.

Pracovní místo: rozpočtář v 11. PT – Oddělení rozpočtu a správy majetku, Odbor ekonomický Ústředního inspektorátu ČOI (ID 1.310.08).

Pracovní smlouva se uzavírá na dobu určitou (jeden rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou, se zkušební lhůtou 4 měsíce

Místo výkonu práce je Praha.

Náplň práce

Práce ekonomického charakteru v rozpočtové oblasti, zejména:

• práce na všech etapách rozpočtového procesu OSS;
• zpracování údajů roční účetní závěrky za oblast rozpočtu;
• práce v informačních systémech ČOI a státní pokladny
• zpracování podkladů pro Závěrečný účet organizace;
• kontrola hospodaření s rozpočtovými prostředky dle zákona č. 218/2000 Sb.;
• provádění finanční kontroly a předběžné řídící kontroly dle zákona č. 320/2001 Sb.

Profesní požadavky

• ukončený minimálně středoškolský stupeň vzdělání, nejlépe ekonomického směru;
• výborné komunikační dovednosti a písemný projev;
• velmi dobrá práce s PC, zejména MS Office;
• schopnost samostatného řešení úkolů i týmové spolupráce;
• analytické a logické myšlení;
• odpovědnost, spolehlivost, pečlivost;
• aktivní přístup k práci, flexibilita;
• ochota učit se novým věcem.

Výhodou je

• praxe v oblasti rozpočtu, nejlépe OSS;
• znalost účetnictví, nejlépe OSS;
• znalost zákonů souvisejících s problematikou rozpočtových pravidel, finanční kontroly, majetku a účetnictví OSS;
• znalost Ekonomického informačního systému JASU CS;
• znalost Integrovaného informačního systému státní pokladny;
• znalost práce v systému spisové služby Ginis.

Nabízíme

• stabilitu a zázemí moderní státní organizace, možnost dalšího vzdělávání,
• pracoviště v centru Prahy,
• platovou třídu 11 dle NV 341/2017 Sb. přílohy č.1, osobní příplatek,
• pružnou pracovní dobu,
• 25 dnů dovolené,
• v případě potřeby možnost občasné práce z domova,
• 5 dnů indispozičního volna ročně (sick-days),
• podporu profesního i osobního rozvoje, možnost dalšího vzdělávání,
• stravenky v hodnotě 130 Kč, zaměstnanec platí 10 Kč (multifunkční karta Multibenefit, poskytovatel společnost PLUXEE ČR a.s.),
• příspěvek z FKSP formou osobního konta zaměstnance.

TERMÍN NÁSTUPU: 1. srpen 2025 nebo dle dohody.

K přihlášce připojte tyto doklady1:

a) životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech;
b) doklad o dosaženém vzdělání.

Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, pro účely příslušného výběrového řízení.

Posuzovány budou přihlášky doručené nejpozději do 9. července 2025 tj. v této lhůtě
a) doručené prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2),
b) podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
c) podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu (podatelna@coi.gov.cz), nebo
d) podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (x7cab34)
e) Obálka, resp. datová zpráva, obsahující přihlášku včetně požadovaných dokladů (příloh) musí být označena slovy „Neotvírat“ a slovy: „Č.j.: ČOI 83169/25/O100 Výběrové řízení na pracovní místo – rozpočtář v Oddělení rozpočtu a správy majetku, Odbor ekonomický Ústředního inspektorátu ČOI (ID 1.310.08)“

 

Přihlášku včetně požadovaných dokumentů lze zaslat i na e-mailové adresy:
stepanka.macurkova@coi.gov.cz, michaela.kleckova@coi.gov.cz.

 

Datum vyvěšení tohoto oznámení na úřední desku ČOI a zveřejnění jeho elektronické verze na www stránkách ČOI: 18. června 2025

Datum sejmutí tohoto oznámení z úřední desky ČOI a odstranění jeho elektronické verze na www stránkách ČOI: 9. července 2025

 

1Nedoložení splnění formálních požadavků je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení. Osloveni budou pouze uchazeči, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru. Dokumenty zaslané společně s přihláškou, u neúspěšných kandidátů nebudou zasílány zpět, pouze na vyžádání. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoli výběrové řízení zrušit bez uvedení důvodů

2025 © Česká obchodní inspekce, Všechna práva vyhrazena